دولت سیزدهم برای بهزیستی سنگ تمام گذاشت/ رشد بیش از ۵۰ درصدی اعتبارات در استان البرز

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی معاونین خود روز شنبه ۳۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم و سنگ ‌تمام این‌ دولت برای جامعه هدف بهزیستی گفت: پیش از این سازمان بهزیستی از برخی ناترازی ها رنج می برد که بخش عمده ای از آن رفع شد و شاهد رشد بیش از پنجاه درصدی اعتبار در استان البرز هستیم.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسلیت این ایام‌ گفت:به دلیل تقارن ۲۵ تیرماه که هر ساله بعنوان روز بهزیستی مطرح می شود،امسال امروز را به عنوان آغاز هفته بهزیستی اعلام‌ کردیم.

وی در ادامه شعار امسال هفته بهزیستی را «نهضت حسینی،خدمت مردمی» عنوان و بیان کرد: این سازمان بعنوان یکی از مجموعه های خدمت رسان به جامعه هدف خود، متولّی سلامت اجتماعی در جامعه است و وظیفه خدمات رسانی به جامعه هدف خود از تولد تا سالمندی آنها را بر عهده دارد و با توجه به گستره خدمات متنوع،با بیش از ۱۶۰ نوع ریز فعالیت انجام وظیفه می کند.

کد خبر 112276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد